Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 1/13 Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16Drukuj informację Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 1/13 Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16Szczegóły informacji
№ sprawy: ZP. 1/13 Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Biblioteka
Finansowanie: Finansowanie ze środków własnych
Nr UZP: 243366-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-10 12:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-25 12:15:00
Miejsce złożenia oferty: Siedziba zamawiającego
Ogłoszono dnia: 2013-06-25 przez Rafał POBORSKI
Treść:
Zawada, dn. 25 VI 2013 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przetargowego
na udzielenie zamówienia publicznego
Gminna Biblioteka Publiczna z/s w Zawadzie ogłasza przetarg nieograniczony, przy czym wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 14’000 €.
№ sprawy: ZP. 1/13
Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16
- Budynek będący przedmiotem zamówienia publicznego jest usytuowany w m. Łężyca, Gm. Zielona Góra, ul. Odrzańska 16, dz. nr 265/1. W budynku do tej pory była zlokalizowana gminna biblioteka publiczna. Obiekt po wykonanych pracach ma pełnić funkcję miejsca spotkań mieszkańców miejscowości.
- Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wodnego, niskotemperaturowego, systemu pompowego w układzie zamkniętym z rozdziałem dolnym. Temperatura wody grzejnej t1/t2 = 70/55˚C. Źródłem ciepła dla budynku będzie gazowy kocioł kondensacyjny z modulowanym palnikiem, do pracy z zasysaniem powietrza do spalania z zewnątrz, ze zintegrowanym podgrzewaczem wody ciepłej o pojemności oraz uzbrojony w regulator pogodowy. Instalacja wewnętrzna centralnego ogrzewania z rur miedzianych. Dla zainstalowanego pieca konieczne wykonanie podejścia elektrycznego w sposób określony w dokumentacji. Zamówienie obejmuje dostawę kotła.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
- Dokładny opis zakresu prac, materiałów i technologii wykonania znajduje się w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
- Nie trzeba załączać kosztorysów do oferty.
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 I 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b ust. 3 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
- Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
-
Jako spełniających warunki udziału w postępowaniu uzna się takich wykonawców, którzy przedłożą następujące dokumenty w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- wykaz kierowników budowy i/lub robót (min. 1 kierownik – uprawnienia w zakresie instalacji gazowych) wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SIWZ. Kierownicy muszą posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w swojej dziedzinie.
- oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym).
-
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
- oświadczenia do postępowania o braku podstaw do wykluczenia – z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym);
- w przypadku należenia do grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z podaniem adresów siedzib i numerów wpisów do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).
- Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały bezpośredni udział w realizacji części zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 8.
- Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
W przypadku wykonawców spoza terytorium RP bądź wykonawców mających siedzibę na terenie RP, ale W przypadku wykonawców spoza terytorium RP bądź wykonawców mających siedzibę na terenie RP, ale których osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium RP, co do składanych dokumentów wymienionych powyżej w pkt. 3 ppkt a)-b) należy stosować zasady zawarte w § 3 ust. 3 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 II 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).
- Inne wymagane dokumenty:
- formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
- dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika – dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury);
- informacja na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy o nie należeniu do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dn. 16 II 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej; deklaracja jest zawarta w formularzu ofertowym.
- Zamawiający przy realizacji niniejszego zamówienia nie ubiega się o przyznanie pomocy zewnętrznej ze środków UE
- Wymagany termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2013 r.
- Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego.
- Termin składania ofert upływa dnia: 10 lipca 2013 r. o godz. 12:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 10 lipca 2013 r., godz. 12:15.
- W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
- Nie wymaga się wniesienia wadium.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
- Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego.
- Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
- Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25 sierpnia 2013 r. i został mu nadany następujący numer: 243366 -2013.
- Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: http://bip.gbpzawada.gminazg.pl
- Dane zamawiającego:
Gminna Biblioteka Publiczna z/s w Zawadzie
ul. Zielonogórska 62
66-001 Zawada
- Fax: 68 32 935 01
- Osoby uprawnione do kontaktów: tel. 68 32 935 07 – spec. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI.