ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 1/13 Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16Drukuj informację Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 1/13 Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16

Szczegóły informacji

№ sprawy: ZP. 1/13 Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Biblioteka

Finansowanie: Finansowanie ze środków własnych

Nr UZP: 243366-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-10 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-25 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Siedziba zamawiającego

Ogłoszono dnia: 2013-06-25 przez Rafał POBORSKI

Treść:

Zawada, dn. 25 VI 2013 r.
 
 
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przetargowego
na udzielenie zamówienia publicznego
 
Gminna Biblioteka Publiczna z/s w Zawadzie ogłasza przetarg nieograniczony, przy czym wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 14’000 €.
 
№ sprawy: ZP. 1/13
Nazwa: Wykonanie wew. instalacji c.o. w bibliotece w Łężycy, ul. Odrzańska 16
 
  1. Budynek będący przedmiotem zamówienia publicznego jest usytuowany w m. Łężyca, Gm. Zielona Góra, ul. Odrzańska 16, dz. nr 265/1. W budynku do tej pory była zlokalizowana gminna biblioteka publiczna. Obiekt po wykonanych pracach ma pełnić funkcję miejsca spotkań mieszkańców miejscowości.
  2. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wodnego, niskotemperaturowego, systemu pompowego w  układzie zamkniętym z rozdziałem dolnym. Temperatura wody grzejnej t1/t2 = 70/55˚C. Źródłem ciepła dla budynku będzie gazowy kocioł kondensacyjny z modulowanym palnikiem, do pracy z zasysaniem powietrza do spalania z zewnątrz, ze zintegrowanym podgrzewaczem wody ciepłej o pojemności oraz uzbrojony w regulator pogodowy. Instalacja wewnętrzna centralnego ogrzewania z rur miedzianych. Dla zainstalowanego pieca konieczne wykonanie podejścia elektrycznego w sposób określony w dokumentacji. Zamówienie obejmuje dostawę kotła.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  4. Dokładny opis zakresu prac, materiałów i technologii wykonania znajduje się w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  5. Nie trzeba załączać kosztorysów do oferty.
  6. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 I 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b ust. 3 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  7. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
  8. Jako spełniających warunki udziału w postępowaniu uzna się takich wykonawców, którzy przedłożą następujące dokumenty w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
    1. wykaz kierowników budowy i/lub robót (min. 1 kierownik – uprawnienia w zakresie instalacji gazowych) wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SIWZ. Kierownicy muszą posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w swojej dziedzinie.
    2. oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym).
  9. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
    1. oświadczenia do postępowania o braku podstaw do wykluczenia – z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym);
    2. w przypadku należenia do grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z podaniem adresów siedzib i numerów wpisów do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).
  10. Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały bezpośredni udział w realizacji części zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 8.
  11. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
W przypadku wykonawców spoza terytorium RP bądź wykonawców mających siedzibę na terenie RP, ale W przypadku wykonawców spoza terytorium RP bądź wykonawców mających siedzibę na terenie RP, ale których osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium RP, co do składanych dokumentów wymienionych powyżej w pkt. 3 ppkt a)-b) należy stosować zasady zawarte w § 3 ust. 3 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 II 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).
  1. Inne wymagane dokumenty:
  • formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
  • dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika – dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury);
  • informacja na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy o nie należeniu do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dn. 16 II 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej; deklaracja jest zawarta w formularzu ofertowym.
  1. Zamawiający przy realizacji niniejszego zamówienia nie ubiega się o przyznanie pomocy zewnętrznej ze środków UE
  2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2013 r.
  3. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego.
  4. Termin składania ofert upływa dnia: 10 lipca 2013 r. o godz. 12:00.
  5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 10 lipca 2013 r., godz. 12:15.
  6. W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
  7. Nie wymaga się wniesienia wadium.
  8. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  9. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  10. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
  11. Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  12. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego.
  13. Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
  14. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25 sierpnia 2013 r. i został mu nadany następujący numer: 243366 -2013.
  15. Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: http://bip.gbpzawada.gminazg.pl
  16. Dane zamawiającego:
Gminna Biblioteka Publiczna z/s w Zawadzie
ul. Zielonogórska 62
66-001 Zawada
  1. Fax: 68 32 935 01
  2. Osoby uprawnione do kontaktów: tel. 68 32 935 07 – spec. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony